Jaaroverzicht 2010 - rhermans
  • Jaaroverzicht 2010

Een rustig jaar, met enkele mooie uitstappen en de vakantie in de Algarve.

Januari

Het jaar begon rustig, een beetje sneeuw en wat dansen.

Februari

De rust houd aan, een optreden bij de NorthSea Dancers en voor de rest niets te melden

Maart

Een maand waar echt niets in gebeurt is, waarschijnlijk niet maar door het feit dat ik pas in 2014 begonnen was met deze jaaroverzichten heb ik ook geen idee meer wat er toen gebeurd is.

April

Joepie - terug iets gedaan. Doordat Suzy een lang weekend naar Amsterdam ging, waren wij zwaar jaloers.

Het stond al langer op onze verlanglijst en nu ...

Dus zijn wij hetzelfde lange weekend naar Amsterdam geweest, zonder Suzy, die had haar vriendenkring.
Schitterende stad, nu kunnen we ook wiet herkennen vanaf 50m.  :)

Mei

Het weer wordt beter, ik begin terug achter kleine beestjes aan te lopen om te fotograferen.
Grote uitstappen waren er niet, wel even naar Meise Blankenbergen geweest.

Oh en niet te vergeten de kaas special van de Paradise Dancers

Juni

Eigenlijk een rustige maand, eventjes naar de Rozentuin van Coloma geweest en genoten van de pracht. Eerlijk dit is de mooiste en grootse rozentuin ik we ooit bezocht hebben.

En we hebben muizen in de tuin ... leuk ... misschien

Juli

Het muizenaantal neemt toe, en waar ééntje wel leuk is, zijn 7+ toch niet echt zo leuk meer. We gaan daar iets aan moeten doen.

Gaan zwemmen in de Galderse Meren (tegen Breda), eindelijk een zwemvijver waar je je net in de natuur voelt.

De Tall ships race komt in Antwerpen aan en we gaan (samen met Marleen) eens kijken.

En dan gaan Marleen en Rosemarie zonder mij naar 's Hertogenbos :(

Ja ook nog eens langst vlindertuin berkenhof geweest. De mooiste in de weide omgeving.

Augustus

De vakantie van het vorige jaar naar Rhodos was zo goed dat we weer met den vlieger wel willen. Als dit zo doorgaat moeten we die caravan gaan verkopen. (Maar daar twijfelen we al niet meer aan).

Deze keer naar Algarve in Portugal. Schitterende plaats, bangelijk hotel, heel rustig en ... echt een ontspanningsvakantie.  Enige minpuntje was dat we zo lang onderweg waren, met een tussenstop in Spanje gevolgd door een bustocht van meer dan 2 uur om aan ons hotel aan te komen.

Na de vakantie ook nog eventjes naar Brussel geweest.

September

We beginnen September met voor de eerste keer in lange tijd naar een Jamboree te gaan. Nml de Fall Round Up.  Er is nog niets verandert wat eigenlijk een opluchting is.

Ook nog naar Oostende geweest.

Oktober

Columbus memorial en na wat shoppen in de Centro van Oberhausen , naar  Zeche Zollverein geweest wat echt de moeite waar was.

November

Beleidsdag bij de UA - met een boottocht in de haven, dit moeten we eens samen doen.

Dan, de Pentax K5 is er , een droom van een camera, veel sneller, beter op zoveel manieren dan de k20d, en ... met plekken op de sensor. Dit is mijn 3de pentax en 2de met problemen.

Maar ja ik ben wel gelukkig met de camera, want hij is zoveel beter dan eender wat ik tot nu toe had.