Jaaroverzicht 2016 - rhermans
  • Jaaroverzicht 2016

Wederom een nieuw jaar, en blijkbaar gaat de tijd steeds sneller, om het moment dat ik de eerste update van deze pagina doe zijn er al 3 maanden voorbij.

Ja de eerste maand met recepties enz, ging voorbij voor je goed wist dat ze er was, dan kwam februari, met de vele dans-specials en onze Kaas en Wijn special. Die zeer goed bezocht was.

Gelukkig was Rosemarie nog genoeg wakker om onze citytrip naar Londen uit te zoeken en te plannen. Londen, ... hm ... mooie stad maar o zo druk, ik had zo het idee dat New York (wat gekend staat als superdruk) veel rustiger was.

De dag nadat we teruggekomen waren deden twee gekken (of drie gekken) een aantal bommen ontploffen in Brussel, op een steenworp van waar we vertrokken waren. De wereld wordt er niet mooier of vriendelijker op.

Ja dan is het al april, en we weten nog steeds niet wat we gaan doen voor de grote vakantie.

Het enige dat wel vast staat (als de dokter de goedkeuring geeft) is een dieet waardoor ik in enkele maanden bergen overgewicht ga verliezen, hopen dat het mag.

De info over mijn diet staat hiernaast.

In mei hebben we de oprit laten vernieuwen wat op enkele dagen klaar ging zijn, maar veel langer duurde, niet het werk maar de eerste set werkmannen waren onbekwaam. De foto's die ik van het net geplukt heb staan hieronder op de 32ste dag van mei ;)

Dan in Juni naar de Provence, schitterende streek, en voor de eerste keer een appartement gehuurd. Het voelt een beetje aan als een caravan.

In Oktober naar Spanje - Benalmadena . Fantastisch meegevallen wat betreft weer. De kamer en de vlucht ernaar toe waren minder. De tweede kamer was iets beter maar dan toch ...

Eén van de leuke dingen was dat ik daar redelijk normaal gegeten heb en niet bijgekomen was.

Mijn dieet 2016

De grootste verwezenlijking van dit jaar, voor mij is mijn gewichtsverlies.

Toen ik na de citytrip naar London (waar ik permanent afgezien heb) besloot toch iets aan mijn gewicht te doen, ben ik (met zachte dwang van Rosemarie)  naar de dokter gegaan.

Daar ben ik dan begonnen aan een proteïnedieet (eiwitdieet) van de firma Pronokal.

Het eindresultaat van dit dieet is dat ik zo'n 45kg gewicht kwijt gespeelt ben gedurende 2016.

Begonnen rond de 135 geëindigd op 90.

Ik ben mijn gewicht, uitzicht nog niet gewoon.

Na het dieet  probeer ik zoveel mogelijk te bewegen, ga met de fiets naar het werk en wandel toch 5km zeker per dag.

(als je een dag tot dag verloop wil kijk dan even op mijn blog http://mijndieet2016.blogspot.be/ )